Reparatie & garantie

Reparatie & garantie

Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice. Na een korte analyse van het probleem maken wij een serviceverzoek aan. Je stuurt vervolgens het product kosteloos naar onze reparatiedienst (het adres ontvang je van onze klantadviseurs). Plein.nl kan het product, tegen een vergoeding, ook thuis afhalen. Geef dit door aan de klantadviseur. De afhandeling neemt gemiddeld 14 werkdagen in beslag.

Op alle producten die je op Plein.nl koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. Wij kijken hierbij ook naar de economische levensduur van een product. Het ene product gaat namelijk langer mee dan het andere.

Kapot of beschadigd artikel melden
Is je bestelde artikel niet compleet, kapot of beschadigd, of werkt het niet goed? Wij helpen je graag verder:

Neem contact op met onze klantadviseurs via [email protected] of op telefoonnummer 088 - 8000 200 (maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00). Vermeld hierbij je ordernummer en wat er mis is. Zo kunnen we je nog sneller helpen.
Na een korte analyse van het probleem maken wij een serviceverzoek aan. Je stuurt vervolgens het product kosteloos naar onze reparatiedienst (het adres ontvang je van onze klantadviseurs). Plein.nl kan het product, tegen een vergoeding, ook thuis afhalen. Geef dit door aan de klantadviseur. De afhandeling neemt gemiddeld 14 werkdagen in beslag.

Heb je nog vragen of opmerkingen?
Wij zijn momenteel niet aanwezig. Elke werkdag van 08:00 tot 17:00 staan we voor jou klaar.
Telefonisch contact:
Nederland: 088-8000-200
België: 03-8080-294
WhatsApp naar:
088-8000-200
Stuur een e-mail:
[email protected]
Stel je vraag via:
Messenger
* Alle aanbiedingen zijn op basis van de adviesprijs